Pojawił się problem z Twoim zamówieniem? Nasz dział reklamacji jest tu po to, żeby Ci pomóc. 


W celu zgłoszenia reklamacji – prosimy o wypełnienie poniższego formularza: 


Co przygotować, aby poprawnie wysłać zgłoszenie?

– Nr Twojego zamówienia ( składa się z 5 cyfr
– widoczny jest w potwierdzeniu zamówienia oraz w panelu klienta po zalogowaniu się na naszej stronie )

– Imię i Nazwisko ( zgodne z danymi w zamówieniu ) 
- Zdjęcia / filmy przedstawiające zgłoszony problem


Prosimy o poprawne wypełnienie wszystkich pól formularza reklamacyjnego oraz o załączenie dobrej jakości zdjęć/filmów, na których będzie widoczna zgłaszana wada. 


Co dalej?

Nasz wykwalifikowany zespół działu reklamacji przeanalizuje zgłoszenie i skontaktuje się z Państwem telefonicznie oraz e-mailowo niezwłocznie po wydaniu decyzji reklamacyjnej.