Najważniejsze informacje o warunkach dostawy :

  1. Dostawy realizujemy za pośrednictwem zewnętrznej firmy specjalizującej się w dostawach mebli SPT
  2. Po przekazaniu przez nas Twoich mebli na magazyn SPT otrzymasz stosowną informację z linkiem do śledzenia przesyłki, a w kolejnej wiadomości zostanie przekazana informacja o dniu i godzinach planowanej dostawy (ząbki czasowe 3 godzinne, więcej w pkt.12)
  3. KONIECZNIE sprawdź poprawność danych i adres dostawy, na tym etapie można to jeszcze skorygować (nie mylić ze zmienić ponieważ trasy przed planowaniem są ściśle wytyczone i nie można ich znacząco edytować).
  4. W dniu dostawy koniecznie bądź dostępny pod podanym numerem telefonu do obsługi zamówienia aby kierowca mógł się z Tobą skontaktować odnośnie dostawy.
  5. W standardzie dostawa nie obejmuje wniesienia. Pamiętaj solidne meble nie należą do najlżejszych i zazwyczaj składają się z kilku większych paczek, a więc dwóch silnych mężczyzn będzie niezastąpionych.
  6. Meble dostarczane są w paczkach wraz z instrukcją do samodzielnego montażu.
  7. Gabaryty, ilość i wagi poszczególnych paczek znajdziesz na stronie produktu w zakładce OPAKOWANIE.
  8. W dniu dostawy kierowca jest sam i podjeżdża pod adres dostawy najbliżej jak to możliwe, zachowując przy tym wszelkie względy bezpieczeństwa oraz przepisy o ruchu drogowym (tzn. Nie wjeżdża pod zakazy, na chodniki, wąskie miejsca gdzie może dojść do uszkodzenia pojazdu lub czyjegoś mienia ) oraz przepisy Prawa Pracy zgodnie z którymi:
    • Masa przedmiotów podnoszonych przez jednego pracownika na wysokość powyżej obręczy barkowej nie może przekraczać 21 kg przy pracy stałej oraz 35 kg przy pracy dorywczej.
    • Jeżeli przedmioty są przenoszone przez jednego pracownika na odległość przekraczającą 25 metrów, masa przenoszonych przedmiotów nie może przekraczać 30 kg.
    • Jeżeli przedmioty są przenoszone przez jednego pracownika pod górę po nierównej powierzchni, pochylniach lub schodach, których maksymalny kąt nachylenia nie przekracza 30°, a wysokość przekracza 4 metry, niezależnie od odległości, na jaką przedmioty są przenoszone, to masa tych przedmiotów nie może przekraczać 30 kg.
    • Jeżeli przedmioty są przenoszone przez jednego pracownika pod górę po nierównej powierzchni, pochylniach lub schodach, których maksymalny kąt nachylenia przekracza 30°, a wysokość przekracza 4 metry, niezależnie od odległości, na jaką przedmioty są przenoszone, to masa tych przedmiotów nie może przekraczać 20 kg przy pracy stałej oraz 30 kg przy pracy dorywczej.
  9. W związku z powyższym istnieje możliwość dokupienia opcji WNIESIENIA do domu, mieszkania lub garażu. Jest to dedykowany transport gdzie dostawę realizuje dwóch kierowców z odpowiednio zaplanowanym do tego czasem rozładunku. Termin przy takiej dostawie zazwyczaj wydłuża się o 2-3 dni robocze.
  10. Jeżeli zdecydujesz się na zmianę ze standardowego transportu bez wniesienia na opcje z wniesieniem już po zaplanowaniu trasy to termin zostanie planowany na nowo i trzeba do niego doliczyć kolejne 3-5 dni roboczych.
  11. W przypadku bloków bez windy opłata wniesienia dotyczy maksymalnie 3 piętra. W przypadku wind prosimy sprawdzić gabaryty paczek czy zmieszczą się do windy, są one umieszczone w na stronie produktu w zakładce: OPAKOWANIE.
  12. Dostawy odbywają się od poniedziałku do soboty w godzinach pomiędzy 06:00 – 23:00 w sposób powiązany tzn. Kierowca wyrusza z bazy w Kępnie i dostarcza meble według kolejności na trasie i kolejności załadunkowej na pojeździe, dlatego nie ma możliwości dostosowania dnia i godziny dostawy, wynika to z ściśle z zaplanowanej uprzednio trasy.
  13. Każdy Klient po zaplanowaniu trasy z minimum 1 dniowym (zazwyczaj 3 dniowym ) wyprzedzeniem otrzymuje informacje w formie SMS oraz e-mail o planowanej dostawie która koniecznie trzeba potwierdzić w ciągu kilku godzin w przeciwnym wypadku dostawa zostaje prze awizowana na koleją turę.
  14. Firma podaje 3 godzinne widełki czasowe z uwagi na dystanse jakie codziennie pokonują kierowcy (np. 2025-01-02 (Czwartek) 12:45-15:45 )
  15. WAŻNE jeżeli nie możesz odebrać zamówienia skontaktuj się koniecznie z firmą transportową podając ID zamówienia lub naszym działem logistycznym celem przekazania informacji odnośnie możliwości odbioru zamówienia. Pamiętaj, że najbezpieczniej jeżeli paczki są już u przewoźnika nie zwlekać zbyt długo z ich odbiorem żeby się nie uszkodziły.
  16. Jeżeli nie możesz odebrać zamówienia kolejna dostawa realizowana jest zazwyczaj w ciągu
    2- 5 dni. Wyjątek stanowią duże Święta wtedy termin dostawy znacząco się wydłuża.
  17. Jeżeli potwierdzisz dostawę a firma transportowa wywiąże się z zadeklarowanego terminu i nie odbierzesz przesyłki, koszty kolejnej dostawy pokrywa kupujący.
  18. Zastrzegamy sobie prawo w opóźnieniu w dostawach w przypadku awarii lub sytuacji losowych na które kierowca nie ma wpływu. Zdarza się to bardzo rzadko i w takim wypadku dostawy realizowane są po usunięciu usterki lub w innym terminie nieodpłatnie.
  19. W okresach przedświątecznych zwłaszcza takich jak: Boże Narodzenie, Wielkanoc oraz okresie wakacyjnym terminy realizacji mogą się wydłużyć. Zawsze staramy się podawać na stronie realny termin, a więc decydując się na zakup w tych okresach warto wziąć to pod uwagę.

Jeśli masz pytania ?

Jeśli masz pytania a odpowiedzi nie znalazłeś w zakładce, najlepiej skontaktuj się z nami a na pewno odpowiemy na Twoje pytanie.

Dział logistyki jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00
605-586-762
dostawy@galeriamebli.pl